💻 W piątek – 22 września o godzinie 21.00 rozpoczniemy aktualizację naszego systemu obsługi. W tym czasie nie zalogujesz się do serwisu ENERGA24.
Dodatkowo, w tym czasie, w żadnej z dostępnych opcji:
- nie doładujesz licznika przedpłatowego,
- nie rozliczysz zużycia prądu w usłudze Rozliczenia Rzeczywiste.
Serwis ENERGA24 planujemy włączyć ponownie w poniedziałek – 25 września o godzinie 2.00 w nocy.
Przypominamy! Rozliczenie zużytego prądu (usługa Rozliczenia Rzeczywiste) poza terminem planowanego wyłączenia możesz zrobić stacjonarnie w oznaczonych punktach:
- w sieci sklepów: Żabka, POLO market, Stokrotka, PSS Społem, Lewiatan, ODiDO,
- w salonikach Kolporter, w kolekturach Lotto, Stefczyk Finanse,
- w sklepach osiedlowych.
Zakup prądu (usługa Rozliczenia przedpłatowe) poza terminem planowanego wyłączenia jest możliwy poprzez internetowy formularz doładowania energii oraz sieć naszych partnerów - Moje Doładowania oraz BluePay w oznaczonych punktach:
- w sieci sklepów: Żabka, POLO market, Stokrotka, PSS Społem, Lewiatan, Intermarche, Groszek, ABC, ODiDO,
- w salonikach Kolporter, w kolekturach Lotto, RUCH, Stefczyk Finanse,
- w sklepach osiedlowych.