Wróć do listy

Informacja dla klientów z obszaru słupskiego

Już w najbliższą środę mieszkańcy Słupska będą mieli okazję zadać pytania dotyczące usług Energi Obrotu oraz uzyskać pomocy w wyjaśnieniu swoich spraw. Spółka organizuje specjalnie dla nich spotkanie z Rzecznikiem klienta.

Rzecznik klienta Energi Obrotu, dyżurował będzie 28 sierpnia w salonie sprzedaży w Słupsku, przy ul. Tuwima 6/7 w godzinach od 9 do 15.

W czasie dyżurów Rzecznik pomaga klientom przede wszystkim w rozwiązywaniu spraw, które czasami wymagają dodatkowych opinii zarówno eksperckich, jak i prawnych. Spotkania z klientami w salonach to też doskonała okazja do poznania opinii na temat obsługi. Każdą sugestię klienta staramy się wykorzystać, aby udoskonalać funkcjonowanie naszej firmy.

Osoby, które nie będą mogły skorzystać z okazji i odwiedzić salonu Energi Obrotu w Słupsku podczas dyżuru Rzecznika klienta, mogą skontaktować się z nim przez specjalny formularz na stronie www.energa.pl/kontakt lub pocztą tradycyjną, na adres: Energa Obrót, al. Grunwaldzka 472, 80-309 Gdańsk, z dopiskiem "Rzecznik klienta".

 

Może Cię również
zainteresować

29.10.2024

Umowa z ceną dynamiczną – broszura informacyjna URE

💡🔍 Urząd Regulacji Energetyki (URE) opracował broszurę, która wyjaśnia m.in. zasady działania umowy z ceną dynamiczną.

25.09.2024

Komunikat dla prosumentów rozliczanych w oparciu o model net-billing

💡🌞🏡 Wdrażamy funkcjonalności do rozliczeń w oparciu o rynkową cenę energii elektrycznej.

11.09.2024

Faktury korygujące związane z naliczeniem premii prądowej 125,34 zł

💡 Realizujemy masową wysyłkę faktur korygujących. Korekty te dotyczą premii prądowej [1] dla klientów indywidualnych.