Wróć do listy

Komunikat dla konsumentów

Jeżeli od 1 stycznia 2020 roku do 30 września 2023 roku skorzystali Państwo z naszej oferty, a następnie umowa została wypowiedziana oraz zapłacili nam Państwo jednorazowe i zryczałtowane odszkodowanie, mają Państwo możliwość złożenia wniosku o jego zwrot.

W celu uzyskania zwrotu należy złożyć wniosek, który będzie zawierał Państwa imię i nazwisko, adres korespondencyjny, adres punktu poboru energii, PESEL oraz numer konta bankowego, na który mamy przekazać zwrot. Wniosek można złożyć korespondencyjnie na nasz adres lub przez elektroniczne biuro obsługi klienta. Zwrot nastąpi do 30 dni od daty złożenia wniosku.

W przypadku złożenia wniosku informacje o przetwarzaniu danych znajdują się tutaj.

Może Cię również
zainteresować

30.06.2025

Pomoc de minimis i pomoc publiczna dla przedsiębiorców

📣📅 Uwaga, Przedsiębiorco! 30 czerwca 2025 roku jest ostatnim dniem na złożenie wniosku „Informacja o pomocy”.

Zrób to, jeśli w II półroczu 2024 roku skorzystałeś z cen maksymalnych w rozliczeniach za energię elektryczną.

17.06.2025

Nowe zasady sprzedaży rezerwowej | aktualizacja komunikatu z 3.06.2025 roku

📢 1 lipca 2025 roku zacznie obowiązywać nowy model sprzedaży rezerwowej.

W związku z tymi zmianami nie musisz podejmować żadnych działań i nie zmieniają się warunki umów, które z Tobą zawarliśmy.

22.05.2025

Prace aktualizacyjne w systemach obsługi 24 maja 2025

💻 24 maja w godzinach 7.00-15.00 przeprowadzimy prace aktualizacyjne naszych systemów obsługi. 

22.05.2025

Zapraszamy do wzięcia udziału w akcji „Na dwóch kółkach po eFakturę”

Z okazji Światowego Dnia Roweru przygotowaliśmy dla naszych klientów wyjątkowe wydarzenie. Jeśli między 22 maja a 12 czerwca zmienisz sposób otrzymywania faktur z papierowego na elektroniczny w wybranych salonach sprzedaży, otrzymasz voucher na serwis rowerowy lub upominek [1].