Wróć do listy

Komunikat dla konsumentów

Jeżeli od 1 stycznia 2020 roku do 30 września 2023 roku skorzystali Państwo z naszej oferty, a następnie umowa została wypowiedziana oraz zapłacili nam Państwo jednorazowe i zryczałtowane odszkodowanie, mają Państwo możliwość złożenia wniosku o jego zwrot.

W celu uzyskania zwrotu należy złożyć wniosek, który będzie zawierał Państwa imię i nazwisko, adres korespondencyjny, adres punktu poboru energii, PESEL oraz numer konta bankowego, na który mamy przekazać zwrot. Wniosek można złożyć korespondencyjnie na nasz adres lub przez elektroniczne biuro obsługi klienta. Zwrot nastąpi do 30 dni od daty złożenia wniosku.

W przypadku złożenia wniosku informacje o przetwarzaniu danych znajdują się tutaj.

Może Cię również
zainteresować

19.08.2025

Nowy zbiór praw konsumenta energii elektrycznej

Urząd Regulacji Energetyki opublikował na swojej stronie nową wersję zbioru praw konsumenta energii elektrycznej.

01.08.2025

Kampania informacyjna Urzędu Regulacji Energetyki

Urząd Regulacji Energetyki (URE) prowadzi kampanię informacyjną „Rachunki pod kontrolą konsumenta”.

21.07.2025

Rok energii za darmo – aktywuj eFakturę i weź udział w konkursie

🏆🌳💻 Odpowiedz na pytanie konkursowe, aktywuj eFakturę i wygrywaj! Co miesiąc do wygrania 2 000 zł nadpłaty na konto klienta dla 10 zwycięzców oraz karta ORLEN o wartości 500 zł dla 5 wyróżnionych!

30.06.2025

Pomoc de minimis i pomoc publiczna dla przedsiębiorców

📣📅 Uwaga, Przedsiębiorco! 30 czerwca 2025 roku jest ostatnim dniem na złożenie wniosku „Informacja o pomocy”.

Zrób to, jeśli w II półroczu 2024 roku skorzystałeś z cen maksymalnych w rozliczeniach za energię elektryczną.