Wróć do listy

Komunikat dla konsumentów

Jeżeli od 1 stycznia 2020 roku do 30 września 2023 roku skorzystali Państwo z naszej oferty, a następnie umowa została wypowiedziana oraz zapłacili nam Państwo jednorazowe i zryczałtowane odszkodowanie, mają Państwo możliwość złożenia wniosku o jego zwrot.

W celu uzyskania zwrotu należy złożyć wniosek, który będzie zawierał Państwa imię i nazwisko, adres korespondencyjny, adres punktu poboru energii, PESEL oraz numer konta bankowego, na który mamy przekazać zwrot. Wniosek można złożyć korespondencyjnie na nasz adres lub przez elektroniczne biuro obsługi klienta. Zwrot nastąpi do 30 dni od daty złożenia wniosku.

W przypadku złożenia wniosku informacje o przetwarzaniu danych znajdują się tutaj.

Może Cię również
zainteresować

25.09.2024

Komunikat dla prosumentów rozliczanych w oparciu o model net-billing

💡🌞🏡 Wdrażamy funkcjonalności do rozliczeń w oparciu o rynkową cenę energii elektrycznej.

11.09.2024

Faktury korygujące związane z naliczeniem premii prądowej 125,34 zł

💡 Realizujemy masową wysyłkę faktur korygujących. Korekty te dotyczą premii prądowej [1] dla klientów indywidualnych.

26.08.2024

Program Mój Prąd 6.0

📣🏡📅 Uzyskaj dofinansowanie na fotowoltaikę, magazyn energii lub ciepła – od 02.09.2024 rozpocznie się nabór wniosków w ramach programu Mój Prąd 6.0.