💻 W piątek – 7 lipca o godzinie 21.00 rozpoczniemy prace, które powinny poprawić działanie serwisu ENERGA24. W tym czasie nie zalogujesz się do platformy ENERGA24.
Dodatkowo, w tym czasie, w żadnej z dostępnych opcji:
- nie doładujesz licznika przedpłatowego,
- nie rozliczysz zużycia prądu w usłudze Rozliczenia Rzeczywiste.
Serwis ENERGA24 planujemy włączyć ponownie w sobotę – 8 lipca o godzinie 18.00
Wszystkich klientów, którzy korzystają z serwisu ENERGA24 bardzo przepraszamy za dotychczasowe niedogodności w obsłudze platformy.
Przypominamy! Rozliczenie zużytego prądu (usługa Rozliczenia Rzeczywiste) poza terminem planowanego wyłączenia możesz zrobić stacjonarnie w oznaczonych punktach:
- w sieci sklepów: Żabka, POLO market, Stokrotka, PSS Społem, Lewiatan, ODiDO,
- w salonikach Kolporter, w kolekturach Lotto, Stefczyk Finanse,
- w sklepach osiedlowych.
Zakup prądu (usługa Rozliczenia przedpłatowe) poza terminem planowanego wyłączenia jest możliwy poprzez internetowy formularz doładowania energii oraz sieć naszych partnerów - Moje Doładowania oraz BluePay w oznaczonych punktach:
- w sieci sklepów: Żabka, POLO market, Stokrotka, PSS Społem, Lewiatan, Intermarche, Groszek, ABC, ODiDO,
- w salonikach Kolporter, w kolekturach Lotto, RUCH, Stefczyk Finanse,
- w sklepach osiedlowych.