Wróć do listy

Komunikat dla klientów, którzy korzystają z usługi Rozliczeń Rzeczywistych

Komunikat dla klientów, którzy korzystają z usługi Rozliczeń Rzeczywistych

💻 Przywróciliśmy prawidłowy dostęp do usługi Rozliczenia Rzeczywiste w serwisie ENERGA24. Prowadzimy dalszy monitoring, aby mogli Państwo rozliczyć zużytą energię w terminie i bez problemów. 

Przepraszamy za chwilowy brak dostępu do usługi w poniedziałek – 1 sierpnia br.

Przypominamy!  Mogą Państwo podać stan licznika stacjonarnie. Wystarczy skorzystać z wybranych punktów naszych partnerów:

  • w sieci sklepów: Żabka, POLO market, Stokrotka, PSS Społem, Lewiatan, ODiDO, 
  • w salonikach Kolporter, w kolekturach Lotto, Stefczyk Finanse,
  • w sklepach osiedlowych. 

Podczas codziennych zakupów należy przekazać kasjerowi swoją kartę identyfikacyjną i podać stan licznika. Po zapłacie otrzymają Państwo paragon, który potwierdzi rozliczenie. Informację o wysokości prowizji od transakcji płatności znajdą Państwo przy kasie.

Może Cię również
zainteresować

29.10.2024

Umowa z ceną dynamiczną – broszura informacyjna URE

💡🔍 Urząd Regulacji Energetyki (URE) opracował broszurę, która wyjaśnia m.in. zasady działania umowy z ceną dynamiczną.

25.09.2024

Komunikat dla prosumentów rozliczanych w oparciu o model net-billing

💡🌞🏡 Wdrażamy funkcjonalności do rozliczeń w oparciu o rynkową cenę energii elektrycznej.

11.09.2024

Faktury korygujące związane z naliczeniem premii prądowej 125,34 zł

💡 Realizujemy masową wysyłkę faktur korygujących. Korekty te dotyczą premii prądowej [1] dla klientów indywidualnych.