Wróć do listy

Komunikat dla klientów, którzy korzystają z usługi Rozliczeń Rzeczywistych

Komunikat dla klientów, którzy korzystają z usługi Rozliczeń Rzeczywistych

💻 Przywróciliśmy prawidłowy dostęp do usługi Rozliczenia Rzeczywiste w serwisie ENERGA24. Prowadzimy dalszy monitoring, aby mogli Państwo rozliczyć zużytą energię w terminie i bez problemów. 

Przepraszamy za chwilowy brak dostępu do usługi w poniedziałek – 1 sierpnia br.

Przypominamy!  Mogą Państwo podać stan licznika stacjonarnie. Wystarczy skorzystać z wybranych punktów naszych partnerów:

  • w sieci sklepów: Żabka, POLO market, Stokrotka, PSS Społem, Lewiatan, ODiDO, 
  • w salonikach Kolporter, w kolekturach Lotto, Stefczyk Finanse,
  • w sklepach osiedlowych. 

Podczas codziennych zakupów należy przekazać kasjerowi swoją kartę identyfikacyjną i podać stan licznika. Po zapłacie otrzymają Państwo paragon, który potwierdzi rozliczenie. Informację o wysokości prowizji od transakcji płatności znajdą Państwo przy kasie.

Może Cię również
zainteresować

04.04.2025

Korzystaj z ENERGA24 w aplikacji ORLEN VITAY

Pobierz aplikację ORLEN VITAY, aby mieć ENERGA24 zawsze pod ręką! Nasz serwis znajdziesz w górnym menu aplikacji. Sposób logowania do serwisu poprzez aplikację ORLEN VITAY pozostaje bez zmian – użyj dotychczasowego mejla i hasła.

03.04.2025

31 marca ruszył program Czyste Powietrze

To idealny moment na zakup pompy ciepła od Energi Obrotu.

18.03.2025

Pomoc de minimis i pomoc publiczna dla przedsiębiorców

📣💡📅 Sprawdź, co zrobić, aby zachować cenę maksymalną i uniknąć skorygowania rozliczeń za prąd za okres rozliczeniowy od 1 lipca do 31 grudnia 2024 roku.

27.02.2025

Taryfa dystrybutora Ergo Energy dla prądu

Od 1 sierpnia 2023 roku obowiązuje nowa taryfa dystrybutora Ergo Energy Sp. z o.o. dla prądu.