💻 Przywróciliśmy prawidłowy dostęp do usługi Rozliczenia Rzeczywiste w serwisie ENERGA24. Prowadzimy dalszy monitoring, aby mogli Państwo rozliczyć zużytą energię w terminie i bez problemów.
Przepraszamy za chwilowy brak dostępu do usługi w poniedziałek – 1 sierpnia br.
Przypominamy! Mogą Państwo podać stan licznika stacjonarnie. Wystarczy skorzystać z wybranych punktów naszych partnerów:
- w sieci sklepów: Żabka, POLO market, Stokrotka, PSS Społem, Lewiatan, ODiDO,
- w salonikach Kolporter, w kolekturach Lotto, Stefczyk Finanse,
- w sklepach osiedlowych.
Podczas codziennych zakupów należy przekazać kasjerowi swoją kartę identyfikacyjną i podać stan licznika. Po zapłacie otrzymają Państwo paragon, który potwierdzi rozliczenie. Informację o wysokości prowizji od transakcji płatności znajdą Państwo przy kasie.