Powrót do Energi
Jeśli masz umowę z innym sprzedawcą prądu i jesteś przyłączony do sieci dystrybucyjnej Energi Operatora (sprawdzisz to np. na swojej umowie), możesz zmienić sprzedawcę i ponownie zawrzeć z nami umowę. Wybierz jedną z naszych ofert np. 100 zł w prezencie na rachunki za prąd wraz z kartą rabatową na stacje paliw ORLEN i BLISKA!
Jak to działa?
- Wniosek możesz złożyć o dowolnej porze dnia, siedem dni w tygodniu.
- Nową umowę zawrzesz bez wychodzenia z domu.
- Wniosek wypełnisz w ok. 10 minut.
- Umowę otrzymasz na podany przez Ciebie adres e-mail, nie musisz jej podpisywać ani odsyłać.
- Datę końca umowy i okres wypowiedzenia. Znajdziesz je na swojej obecnej umowie lub zapytaj o nie swojego sprzedawcę prądu. 
- Wypełnione i podpisane pełnomocnictwo do zmiany sprzedawcy prądu. 
- Numer PPE (Punkt Poboru Energii). Znajdziesz go np. na Twojej fakturze za prąd. 
Zmiana sprzedawcy
Jeśli masz umowę z innym sprzedawcą prądu i nie jesteś przyłączony do sieci dystrybucyjnej Energi Operatora (sprawdzisz to np. na swojej umowie). Wybierz jedną z naszych ofert np. 100 zł w prezencie na rachunki za prąd wraz z kartą rabatową na stacje paliw ORLEN i BLISKA!
Jak to działa?
- Wypełnij formularz kontaktowy.
- Jeden z naszych konsultantów skontaktuje się i wypełni z Tobą wniosek.
- Umowę otrzymasz na podany przez Ciebie adres e-mail.
- Datę końca umowy i okres wypowiedzenia. Znajdziesz je na swojej obecnej umowie lub zapytaj o nie swojego sprzedawcę prądu. 
- Numer licznika lub numer PPE (Punkt Poboru Energii). Znajdziesz go np. na Twojej fakturze za prąd. 
- Numer licznika możesz również znaleźć na wyświetlaczu licznika lub na jego obudowie pod kodem kreskowym.