Fotobalkonika, magazyny energii, czy pompy ciepła – to kilka z wielu produktów okołoenergetycznych, które w swojej ofercie posiada Energa Obrót. Spółka 15 lipca rozpoczęła nową kampanię świadomościowo-produktową sygnowaną hasłem – Moc równowagi w Twoim ekosystemie, która potrwa do końca paździenika. Jej celem jest promowanie szerokiej oferty produktów okołoenergetycznych spółki. Spoty reklamowe będą emitowane w telewizji, radiu, a także na platformach internetowych oraz w prasie.
Działania odpowiedzialne społecznie
Realizacja kampanii planowana jest na szeroką skalę z wykorzystaniem wielu nośników. Działania obejmą zarówno reklamy efektywnościowe, jak i świadomościowe w Internecie, co ma na celu dotarcie, do jak najszerszego grona odbiorców. Moc równowagi to kreatywna interpretacja przekazu o zrównoważonej energii pomiędzy ekosystemami. Energa to moc zasilająca urządzenia, ale to także siła płynąca ze współdziałania różnych - równie ważnych – rozwiązań okołoenergetycznych.
- Jesteśmy w dobie transformacji energetycznej, dlatego jako wiodąca spółka energetyczna mamy świadomość społecznej odpowiedzialności, jaka na nas spoczywa. Chcemy być postrzegani, nie tylko jako sprzedawca energii, ale przede wszystkim jako dostawca szerokiej gamy rozwiązań i produktów okołoenergetycznych, które pozwalają pozyskiwać energię z odnawialnych źródeł, redukują emisyjność gazów cieplarnianych do atmosfery, czy wspierają optymalizację wydatków na energię – mówi Tomasz Przybek, Wiceprezes – Członek Zarządu Energi Obrotu.
Ekosystem energetyczny promowany przez spółkę zależną od Energi z Grupy ORLEN stanowią fotowoltaika, magazyny energii, pompy ciepła, fotobalkonika czy wallbox, czyli mobilne stacje ładowania pojazdów. W nowej kampanii Energa Obrót pokazuje, że ekologia i ekonomia mogą się równoważyć, podobniej jak korzyści dla klientów i środowiska.
Kampania w wielu strumieniach
Za koncepcję i kreację kampanii 360 odpowiada agencja marketingowa Artegence, która przygotowała 30 sekundowy spot telewizyjny. Jego reżyserię powierzono Danielowi Jaroszkowi, natomiast produkcję studiu Film Produkcja. Uzupełnieniem dla głównego materiału będzie 15 sekundowy film produktowy, mający na celu promocję zestawu w postaci magazynu energii z fotowoltaiką. Oprócz telewizji kampanię będzie można zobaczyć w kinie, prasie oraz serwisach online. Na jej potrzeby powstały spójne kreacje graficzne, które zostaną wykorzystane w reklamach internetowych.
- Posiadamy szeroką ofertę produktów okołoenergetycznych, którą stale rozwijamy. Motywem przewodnim tej kampanii jest słowo równowaga. Możemy je zinterpretować jako równoważny, bo takie są nasze działania. Ofertę kierujemy zarówno do klientów indywidualnych, jak i biznesowych oraz samorządów, a także jednostek budżetowych. Każdy klient ma dla nas taką samą wagę. Chcemy w tej kampanii powiedzieć, że jesteśmy sprawdzonym partnerem, a nasza oferta produktów okołoenergetycznych, może z powodzeniem znaleźć zastosowanie w inwestycjach na terenie całej Polski – mówi Aleksander Chołodnicki, p.o. Dyrektora Zarządzającego Sprzedażą.
Telewizyjna premiera spotu i początek kampanii rozpoczął się 15 lipca. Równolegle są realizowane działania promocyjne w Internecie. Dodajmy, że dzięki obecności na licznych platformach online, Energa Obrót chce zwrócić uwagę na znaczenie wartości równowagi w ekosystemie energetycznym. Za zakup mediów odpowiada Dom Mediowy Sigma BIS, zapewniający dobór kanałów, tak aby kampania mogła dotrzeć do jak najszerszej grupy odbiorców, na każdym z wybranych nośników.
Energa Obrót jest częścią Energi z Grupy ORLEN. Jej aktywność skupia się na obrocie energią elektryczną na rynku odbiorców indywidualnych, biznesowych, samorządu terytorialnego oraz jednostek budżetowych. Dociera do ponad 3,3 mln klientów, a blisko połowa energii sprzedawanej przez spółkę pochodzi z odnawialnych źródeł. Energa Obrót posiada usługi i technologie z zakresu zielonej energii – instalacje fotowoltaiczne, pompy ciepła, magazyny energii czy kalkulację śladu węglowego.