Skorzystaj z elektronicznego Biura Obsługi Klienta.
Zaloguj się, załóż swoje zgłoszenie i śledź jego status. Na swoim koncie masz podgląd faktur, salda i terminów płatności. Możesz rozliczyć faktury dzięki usłudze Płatności Online oraz włączysz bezpłatne powiadomienia SMS oraz e-mail.
Nasi pracownicy chętnie odpowiedzą
na wszystkie pytania
Pn-Pt w godz. 8:00 - 18:00
Kliknij w ikonę chatu w prawym górnym rogu
555 555 555
Pn-Pt w godz 8.00-16.00
Koszt połączenia według stawek operatora telefonicznego
Przedstawienie aktualnych ofert oraz zawarcie umowy kompleksowej i sprzedażowej.
Aktualizacja danych osobowych.
Założenie konta w ENERGA24 oraz aktywacja eFaktury.
Wyjaśnienie dokumentów finansowych.
801 404 404 / 58 767 43 50
Pn-Pt w godz 8.00-18.00
Koszt połączenia według stawek operatora telefonicznego
Przyłączenie urządzeń lub instalacji do sieci oraz zmiana mocy przyłączeniowej.
Potwierdzenie przyłączenia mikroinstalacji do sieci, zawarcie umowy dystrybucyjnej oraz proces zmiany sprzedawcy.
Wycinka drzew, słupy energetyczne, gniazda bocianie.
Zgłoszenie awarii - kontakt.