Zajmuję się przypadkami, które w standardowym procesie reklamacji otrzymały niewystarczające dla klienta rozwiązanie.
Sprawy, które rozpatruję, są zazwyczaj skomplikowane i wielowątkowe. Dlatego podstawą moich decyzji są dodatkowe opinie eksperckie i prawne. Zawsze dbam o to, aby rozwiązania, które proponuję, uwzględniały przede wszystkim perspektywę klienta.
Przygotuj sygnaturę swojej sprawy
Do kontaktu ze mną potrzebna będzie Ci sygnatura sprawy, w której – w standardowym procesie reklamacji – udzieliliśmy niezadowalającą Cię odpowiedź. Jeśli nie masz jeszcze sygnatury sprawy, w pierwszej kolejności skontaktuj się z naszym biurem obsługi klienta.
Zapraszam do kontaktu
Mariusz Wiechowski
Jeśli zgłaszasz swoją sprawę po raz pierwszy, możesz to zrobić na kilka sposobów:
pod numerem 555 555 555
Pn-Pt w godz 8.00-16.00
Koszt połączenia według stawek Twojego operatora telefonicznego
skontaktuj się poprzez Elektroniczne Biuro Obsługi Klienta
na adres ENERGA-OBRÓT S.A.,
al. Grunwaldzka 472, 80-309 Gdańsk
w najbliższym salonie sprzedaży