numer licznika lub numer PPE (Punkt Poboru Energii) - znajdziesz je na ostatniej fakturze za prąd, wystawionej na poprzedniego właściciela lub na porozumieniu o przepisaniu licznika, który wypełniłeś wspólnie ze zdającym nieruchomość (pobierz wzór)
numer licznika możesz również znaleźć na wyświetlaczu licznika lub na jego obudowie pod kodem kreskowym
numer licznika lub numer PPE (Punkt Poboru Energii) - znajdziesz je na ostatniej fakturze za prąd, wystawionej na poprzedniego właściciela lub na porozumieniu o przepisaniu licznika, który wypełniłeś wspólnie ze zdającym nieruchomość (pobierz wzór)
numer licznika możesz również znaleźć na wyświetlaczu licznika lub na jego obudowie pod kodem kreskowym
numer licznika lub numer PPE (Punkt Poboru Energii) - znajdziesz je na ostatniej fakturze za prąd, wystawionej na poprzedniego właściciela lub na porozumieniu o przepisaniu licznika, który wypełniłeś wspólnie ze zdającym nieruchomość (pobierz wzór)
numer licznika możesz również znaleźć na wyświetlaczu licznika lub na jego obudowie pod kodem kreskowym
Pamiętaj, że Twoja umowa obowiązuje do czasu:
1. Jeśli protokół przekazania nieruchomości spisaliście na formularzu Porozumienie o przepisaniu licznika, rozliczymy Cię do stanu licznika, który poda nam Twój dystrybutor. Rozliczymy Cię na dzień, w którym nastąpiło przepisanie licznika na osobę, która kupiła lokal. Jeśli prześlesz nam Porozumienie o przepisaniu licznika, uznamy, że wypowiadasz nam umowę i chcesz, aby dystrybutor zdemontował licznik w tym lokalu.
2. Złóż nam wypowiedzenie umowy kompleksowej z wnioskiem o demontaż licznika, jeżeli:
Jeśli tego nie zrobisz, będziemy nadal wystawiać Ci faktury.