Chcę przepisać licznik
Jeśli kupujesz lokal
online
- wniosek możesz złożyć o dowolnej porze 24/7
- wypełnisz go w ok. 10 minut
- sam decydujesz jaką ofertę chcesz wybrać
- umowę otrzymasz e-mailem, nie musisz jej podpisywać i odsyłać
- Twój początkowy stan licznika wprowadzimy na podstawie odczytu, który poda nam Twój dystrybutor
numer licznika lub numer PPE (Punkt Poboru Energii) - znajdziesz je na ostatniej fakturze za prąd, wystawionej na poprzedniego właściciela lub na porozumieniu o przepisaniu licznika, który wypełniłeś wspólnie ze zdającym nieruchomość (pobierz wzór)
numer licznika możesz również znaleźć na wyświetlaczu licznika lub na jego obudowie pod kodem kreskowym
przez telefon
- wypełnij formularz kontaktowy
- jeden z naszych konsultantów skontaktuje się i wypełni z Tobą wniosek
- umowę otrzymasz na podany przez Ciebie adres e-mail
- Twój początkowy stan licznika wprowadzimy na podstawie odczytu, który poda nam Twój dystrybutor
numer licznika lub numer PPE (Punkt Poboru Energii) - znajdziesz je na ostatniej fakturze za prąd, wystawionej na poprzedniego właściciela lub na porozumieniu o przepisaniu licznika, który wypełniłeś wspólnie ze zdającym nieruchomość (pobierz wzór)
numer licznika możesz również znaleźć na wyświetlaczu licznika lub na jego obudowie pod kodem kreskowym
w salonie sprzedaży
- znajdź najbliższą placówkę na naszej mapie
- zarezerwuj online termin wizyty, aby umówić się w dogodnym dla Ciebie czasie
- na miejscu odpowiemy na Twoje pytania i podpiszemy umowę
- Twój początkowy stan licznika wprowadzimy na podstawie odczytu, który poda nam Twój dystrybutor
- dowód osobisty lub paszport
numer licznika lub numer PPE (Punkt Poboru Energii) - znajdziesz je na ostatniej fakturze za prąd, wystawionej na poprzedniego właściciela lub na porozumieniu o przepisaniu licznika, który wypełniłeś wspólnie ze zdającym nieruchomość (pobierz wzór)
numer licznika możesz również znaleźć na wyświetlaczu licznika lub na jego obudowie pod kodem kreskowym
Pamiętaj, że Twoja umowa obowiązuje do czasu:
- jej wypowiedzenia lub
- zawarcia przez nowego odbiorcę (tj. kupującego) umowy dla tej nieruchomości.
1. Jeśli protokół przekazania nieruchomości spisaliście na formularzu Porozumienie o przepisaniu licznika, rozliczymy Cię do stanu licznika, który poda nam Twój dystrybutor. Rozliczymy Cię na dzień, w którym nastąpiło przepisanie licznika na osobę, która kupiła lokal. Jeśli prześlesz nam Porozumienie o przepisaniu licznika, uznamy, że wypowiadasz nam umowę i chcesz, aby dystrybutor zdemontował licznik w tym lokalu.
2. Złóż nam wypowiedzenie umowy kompleksowej z wnioskiem o demontaż licznika, jeżeli:
- protokół przekazania nieruchomości spisaliście na innym formularzu niż Porozumienie o przepisaniu licznika,
- nowy odbiorca nie zawarł jeszcze umowy,
- a Ty nie chcesz płacić za zużycie prądu.
Jeśli tego nie zrobisz, będziemy nadal wystawiać Ci faktury.