Jeśli Twoja sprawa dotyczy zasad rozliczeń rozpatrzymy i udzielimy na nią odpowiedzi do 14 dni od jej otrzymania.
Swoją sprawę możesz zgłosić do nas na kilka sposobów:
Skorzystaj z serwisu obsługi ENERGA24
- Zaloguj się
- Załóż swoje zgłoszenie
- Śledź jego status
Napisz na czacie
Nasi pracownicy chętnie odpowiedzą
na wszystkie pytania.
Pn - Pt w godz 8.00 - 18.00
Kliknij w ikonę czatu po prawej stronie ekranu.
Zadzwoń:
555 555 555
Pn - Pt w godz 8.00 - 16.00
(koszt połączenia według stawek operatora telefonicznego)
Przyjdź do Salonu sprzedaży
Skorzystaj z wygodnego systemu rezerwacji wizyt i umówić się na wybraną godzinę.
W jakim terminie rozpatrzymy Twoją sprawę
Jakich informacji potrzebujemy
Kiedy zgłaszasz sprawę podaj nam chociaż jedną z poniższych danych:
- numer klienta, który znajdziesz na pierwszej stronie faktury,
- numer faktury,
- numer lub adres PPE,
- numer umowy.
Dodatkowo, aby Cię zidentyfikować, możemy poprosić o Twój numer NIP.
O czym jeszcze warto wiedzieć
Jeśli uznasz, że nasza odpowiedź nie jest dla Ciebie wystarczająca, możesz skontaktować się z rzecznikiem klienta. To instytucja, która zajmuje się skomplikowanymi i wielowątkowymi sprawami.
Jeśli rozwiązanie, które otrzymałeś w procesie reklamacji jest dla Ciebie niewystarczające, możesz skontaktować się z Rzecznikiem Klienta.
Jak złożyć reklamację dotyczącą usługi Płatności Online
Informacje na temat reklamacji dotyczących usługi Płatności Online znajdziesz tutaj.
- Serwis ENERGA24
- Przewodnik po fakturze za prąd od Energi
- Wszystko o fakturze
- Rozliczenia i płatności
- Saldo rachunku
- Reklamacje i zgłoszenia
- Brak prądu, zadłużenie?
- Energa Obrót a Energa Operator
- Wszystko o liczniku
- Portal Mój Licznik
- Zmiana danych osobowych
- Jak podpisać umowę
- Cenniki
- Dokumenty do pobrania
- Prosument