Jeśli Twoja sprawa dotyczy zasad rozliczeń rozpatrzymy i udzielimy na nią odpowiedzi do 14 dni od jej otrzymania.
Swoją sprawę możesz zgłosić do nas na kilka sposobów:
Skorzystaj z serwisu obsługi ENERGA24
Napisz i porozmawiaj
z nami na Chat
Nasi pracownicy chętnie odpowiedzą
na wszystkie pytania
Pn - Pt w godz 8.00 - 18.00
Kliknij w ikonę chatu w prawym górnym rogu
Zadzwoń:
555 555 555
Pn - Pt w godz 8.00 - 16.00
(koszt połączenia według stawek operatora telefonicznego)
Przyjdź do Salonu sprzedaży
Skorzystaj z wygodnego systemu rezerwacji wizyt i umówić się na wybraną godzinę.
Jeśli Twoja sprawa dotyczy zasad rozliczeń rozpatrzymy i udzielimy na nią odpowiedzi do 14 dni od jej otrzymania.
Kiedy zgłaszasz sprawę podaj nam chociaż jedną z poniższych danych:
Dodatkowo, aby Cię zidentyfikować, możemy poprosić o Twój numer NIP.
Jeśli uznasz, że nasza odpowiedź nie jest dla Ciebie wystarczająca, możesz skontaktować się z rzecznikiem klienta. To instytucja, która zajmuje się skomplikowanymi i wielowątkowymi sprawami.
Rzecznik klienta
Informacje na temat reklamacji dotyczących usługi Płatności Online znajdziesz tutaj.